چه ... این تابستان شگفت انگیز بود ، درست است ؟! ساعات طولانی حمام آفتاب زدن ، شنا در اواخر شب ، بیشتر وقت خود را در خارج از منزل گذراندید ... ما از حداکثر لذت بردن و شرط بندی شما نیز لذت بردیم. ما اگر تابستان با یک کرم ضد آفتاب طبیعی ازدواج کرده اید ، سلام می کنیم ، این یک تضمین ایمن است که پوست شما دوست داشته و به روشی که شایسته شما باشد ، رفتار می کنید. اما حالا که روزهای گرم گذشته است و شما با پوست برنز (خوانده شده - آسیب دیده) در شهر باز می گشتید؟ جواب: آرامش ، هیدرات ، ترمیم و نشان دادن برخی از عشق!

انجام دهید:

مراقبت فوری از پوست سوخته به دلیل آسیب دیدن پس از مدتی بیشتر عمیق شود.

برای آرام کردن پوست و باز کردن منافذ ، دوش بگیرید.

DON:

از کرم های غنی و غلیظ بدن خودداری کنید زیرا می توانند منافذ را مسدود کنند.

همانطور که مادربزرگهای ما قبلاً پیشنهاد می کردند ، ناحیه پوست سوخته را با خامه ترش بپوشانید! ما عقل زندگی آنها را دوست داریم ، به جز این زندگی نجات بخش قدیمی مدرسه که ممکن است آسیب های بیشتری وارد کند.

مشکل: پوست خشک کنید

گاوهای پوستی شما: رطوبت

نمک و آفتاب می توانند پوست شما را خشک کنند و اگر بیشتر روزها را در استراحت در ساحل گذرانده اید ، به این مرحله توجه زیادی داشته باشید. هرچه پوست برنز بیشتر شود ، رطوبت بیشتری از بین می رود. عملکرد سد اپیدرم در اثر آفتاب صدمه می بیند و حتی اگر بلافاصله اثرات بد آن را نمی بینید ، عواقب چند آفتاب سوختگی ممکن است منجر به پیری زودرس پوست شود. از آنجایی که رادیکالهای آزاد ساعاتی پس از قرار گرفتن در معرض پوست آسیب می بینند ، اقدامات SOS آبرسان باید فوراً انجام شود.

لایه بالایی پوست کاملاً خشک شده است بنابراین حتماً آن را تا حد امکان آبرسانی کنید. سرم MADARA SOS را به عنوان یک درمان شدید انتخاب کنید یا روزانه از کرم MADARA SOS استفاده کنید.


مشکل: آلودگی
ناشی از رادیکال های رایگان


گاوهای پوستی شما: آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها ستارگان مراقبت از پوست هستند و به ویژه پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب از اهمیت خاصی برخوردار هستند. آنها برای مقابله با مشکلات پوستی ناشی از استرس محیطی ، ترمیم بافت آسیب دیده و تحریک شده پوست و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کنند. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث ایجاد رادیکالهای آزاد می شود و باعث التهاب پوست می شود. آنتی اکسیدان ها قبل از شروع التهاب ، رادیکال های آزاد را از بین می برند و به همین دلیل اولین درمانی برای تسکین هر چه سریعتر پوست آسیب دیده آفتاب است. یکی از قوی ترین منابع آنتی اکسیدانی موجود در طبیعت ، روغن دانه زغال اخته است. زغال اخته مانند یک نیروگاه ظریف است و تمام نشاط طبیعت را در یک دانه میکروسکوپی نگه می دارد. حال تصور کنید که برای تولید روغن ، این دانه های ریز را فشار دهید و خواهید فهمید که این اکسیر چقدر با ارزش و با ارزش است.

روغن تسکین دهنده هیدراتاسیون حاوی روغن دانه زغال اخته غنی از آنتی اکسیدان و یک کوکتل با ارزش دیگران است.

آمپول های تقویت کننده آنتی اکسیدان روغن هیدراتاسیون یک استراتژی انتخاب برای هر زمان که پوست شما به حداکثر تقویت آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها ، اسیدهای چرب امگا 3-6 و عشق نیاز دارد ، می باشد.


مشکل: از دست دادن ELASTICITY

گاوهای پوستی شما: اسید هیالورونیک

وقتی می گویند جوانی ، استحکام و انعطاف پذیری ، به کلاژن فکر می کنید که مسئولیت همه این خصوصیات را به عهده دارد. کلاژن پروتئینی است که تا 75٪ -80٪ ​​درم پوست را تشکیل می دهد. این یک واقعیت شناخته شده است که قرار گرفتن در معرض آفتاب دلیل شماره یک پیری پوست است - اشعه ماوراء بنفش می تواند کلاژن را حتی بیشتر از پیری طبیعی از بین ببرد. این منجر به چین و چروک و ضخیم شدن پوست می شود. ضد آفتاب را فراموش نکنید و پوست خود را با اسید هیالورونیک درمان کنید. این ماده خشکی ، کم آبی ، استرس ، لقی و پیر شدن پوست را هدف قرار داده و برای درمان خشکی فصلی یا کم آبی بدن مناسب است. با تحریک سرامیدها و کراتین ، مانع محافظ پوست را تقویت می کند ، از نوسازی سلول های پوستی و سنتز کلاژن پوستی پشتیبانی می کند.

آمپول تقویت کننده کلاژن Hyaluronic ، سد محافظ پوست را تقویت کرده و در برابر مهاجمان خارجی محافظت می کند.

Re: Gene Volume Rebuild Lifting Mask باعث افزایش تولید و ساختار شبکه کلاژن می شود.


مشکل: نادیده گرفتن


گاوهای پوستی شما: BETA CAROTENE و پوست AHA

هایپرپیگمنتیشن نامنظم پوست معمولاً نشانه پیر شدن عکس است. تولید رنگدانه های پوستی (ملانین) در سلول های رنگدانه (ملانوسیت) صورت می گیرد. نقش اصلی ملانین محافظت از پوست در برابر آفتاب با جذب اشعه UV است. با این حال ، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش بیش از حد ، تولید رنگدانه را بیش از حد برانگیخته و منجر به ایجاد لکه ها می شود. اگرچه هایپرپیگمانتاسیون نامنظم به لکه های AGE گفته می شود ، قرار گرفتن در معرض مزمن اشعه ماوراء بنفش به جای پیری باعث تحریک رنگدانه های اپیدرمی می شود.

ماسک روشن AHA پوست روش خوبی برای جلوگیری از تجمع رنگدانه در سطح پوست است و باعث کاهش لکه های سنی و خطوط می شود.

B-carotene در مطالعات بالینی بر روی بیماران مبتلا به ملاسما ، اثر روشن کننده پوست مثبت نشان داده است (نوع افزایش فشار خون). بتاکاروتن در بسیاری از روغنهای گیاهی با رنگ قرمز یا نارنجی یا عصاره های روغنی مانند روغن بازیابی آلی صورت (Age Recovery Organic Facial) وجود دارد.

مرجع:sanykala