معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

برس حرارتی یا اتو مو ؛ کدام بهتر است؟ تمام مزایا و معایب را از اینجا بخوانید

برس حرارتی یا اتو مو ؛ کدام بهتر است؟ تمام مزایا و معایب را از اینجا بخوانید
برس حرارتی یا اتو مو از ابزارهای حرارتی پرطرفدار برای صاف کردن مو وجود دارد. ممکن است بپرسید اتو مو بهتر است یا برس حرارتی؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می دهید ولی قبل از آن ، مزایا و معایب برس حرارتی و اتو مو را بررسی کنید؟ چون تشخیص می دهید بهتر است حرارت پیدا کند یا اتو مو برای شخصی است که از اختلاف و کارایی برخوردار است اگر این نوع اطلاعات کافی باشد ، قدیمی تر است.اتومو لیز

برس حرارتی یا اتو مو
برس حرارتی چه مزایا و معایبی دارد؟
همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم ، برای تشخیص اینکه اگر حرارت را بهتر کنید یا اگر بخواهید مزایا و معایب خود را شروع کنید ، اگر بهتر است تصمیم بگیرید که بهتر شود. از این رو در این قسمت شما را با مزایا و معایب برس حرارتی آشنا می کنید.

مزایای برس حرارتی
شروع مزایای برس حرارتی را می خوانید تا متوقف شود بین حرارتی یا اتو مو تصمیم بگیرید.

1. کاربردهای متفاوت برس حرارتی
اولین و اصلی ترین مزیتی که برای برس حرارت می تواند در نظر گرفته شود ، کاربردهای متفاوت آن است. این دستگاه سه کاربرد مختلف یعنی بریدن ، حالت دهی و صاف کردن مو را دارد. شما را با تهیه لباس حرارتی در واقع چند دستگاه را با تهیه کرده اید و در هزینه های خود را فقط جوی کرده اید.

مزایای برس حرارتی
2. مناسب برای موهای ضعیف و مستعد آسیب
برس های حرارتی به دلیل اینکه حرارت کنترل می شود ، آسیب کمتری را به شما وارد می کند. اگر موهای شما ضعیف است و صدمه صحیح است و اگر نمی دانید که اگر حرارت را انتخاب کنید بهتر است یا مطمئن شوید که اگر حرارت را انتخاب کنید مناسب تر و مطمئن تر است.

3. استفاده آسان برس حرارتی
برس حرارتی به نسبت اتو مو کاربری راحت تری دارد. چون برای استفاده از برس حرارتی نیاز به تقسیم بندی و نظم دهی موها نیست و همچنین این دستگاه موها را به طور معمول شانه می زند و صاف می کند. اگر شما با استفاده از آن می توانید در وقت خود را صرفه جویی کنید.

4. حجم دهی به موها
یکی از کاربردهای استفاده از حرارتی حالت دادن مو و حجم دهی به آن هاست. برس های حرارتی چه مسطح چه چرخشی ، موها را کمی حجم می دهد. چه برسد به چه مقدار چرخنده ، چه اندازه دارد؟ از این رو برای مرتب کردن موها به حالت طبیعی بهتر حرارت از اتو مو است.

5. حداقل به موها آسیب رسانده است
در استفاده از برس حرارتی برخلاف اتو مشکل سوختن موها بر اثر داغی غیر یکنواخت به وجود نمی آید.

آسیب رسانده حداقل حرارتی را به موها برسانید
6. رفع الکتریکی ساکن و درخشان کردن موها
برس های حرارتی مانند اتوی مو اگر از طریق فناوری تولید یون طبیعی باشد ، موها را در اختیار آنها قرار داده و الکتریکی ساکن را رفع می کند.

7. امکان استفاده روزانه از برس حرارتی
اگر شما استفاده روزانه از وسایل صاف کننده مو است و نمی توانید برای این کار برساند حرارت بهتر است یا اتو مو باید بگوییم در این مورد بهتر است حرارتی بهتر است؛ چون به دلیل حرارت کنترل می شود اگر شما ، از آسیب دیدن موهای شما را می توانید کند.

8. سریع بودن کار با برس حرارتی
سرعت کار با برس حرارتی بیشتر از اتو مو است اما برخی دیگر از افراد خلاف این می اندیشیدند و می گویند سرعت شما بیش از حد است. ولی اگر از سطح بالای صفحه استفاده کنیم ، برسیم حرارت سطح بزرگتری دارند ؛ در نتیجه در هر حرکت حجم از موها را پوشش می دهد. همچنین برای استفاده از برس حرارتی نیاز به تقسیم بندی و شانه کردن موها نیست. اکنون با تقسیم بندی موها نتیجه ای به دست شما می آید. ولی برای صاف کردن موها با اتو مو قطعا باید آن ها را تقسیم بندی کرد.

برس جرارتی بهتره یا اتو مو
9. ایمن بودن برس حرارتی
برس های حرارتی ایمن تر هستند و کمتری دارند ، چون نوک گرد دندانه ها از جنس نایلون یا سیلیکون هستند و از طریق تماس مستقیم سطح داغ برس با پوست باعث می شوند.

معایب برس حرارتی
در برس های حرارتی نمی توان آن را معلوم کرد ، اما در مقایسه با اتو مو ، برطرف کردن حرارت برای صاف کردن موهای فرفر و مجاد و ضخیم مناسب نیست. در واقع کسانی که موهای فر ، مجاد و ضخیم دارند و نمی توانند بدانند که اگر بخواهید حرارت دهید استفاده کنید یا آنها را مشخص کنید که اگر آنها را انتخاب کنید باید آنها را انتخاب کنید و باید آنها را استفاده کنید. در کل برس حرارتی ضرر خاص برای موها ندارد.

قیمت اتومو

اتومو مکس

اتومو رمینگتون

قیمت اتومو مکس

خرید اتومو

اتومو دوکاره

انواع اتومو

قیمت اتومو پرومکس

قیمت اتومو دوکاره

اتومو سورکر

اتومو براون

اتومو چند کاره

قیمت اتومو پرنسلی

قیمت اتومو بابلیس

اتومو

اتومو پرومکس

اتومو بابلیس

بهترین اتومو

اتومو فیلیپس

اتومو کراتینه

بهترین مارک اتومو

اتومو مک

اتومو بونیتا

اتومو مک استایلر

اتومو انزو

اتومومسافرتی

اتومو مارک بابلیس

اتومو لیز

اتومو نانو

اتومو جانسون

اتومو بوش

اتومو خوب

بهترین برند اتومو

اتومو برسی

۳۰ تیر ۰۰ ، ۱۶:۵۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی

پاسخ به سوالات در مورد تیغ زدن صورت زنان

خانم ها از روش های مختلفی برای بین بردن موهای زائد صورت شما استفاده می کنند اما برخی اوقات خانم راحت تر ، سریع ترین و در صورت معمول ترین روش ممکن است اگر فرم را با تیغ انتخاب کنید انجام دهید. آیا از بین بردن موهای صورت به وسیله تیغ روش مناسبی است؟

برای به کار بردن این روش شروع فواید و معایب آن را در نظر بگیرید و سپس اقدام به این کار کنید. در این بخش از نمناک شما را با استفاده از تیغ برای اصلاح صورت بانوان و فواید و جوان آن را می شناسیم.قیمت ماشین ریش تراش موزر

استفاده از تیغ برای بین بردن موهای زائد صورت استفاده شود
روشی بدون درد

همه زنان ، در صورت خودشان موهایی دارند که چون آنها موی نازک طبیعی نیستند ، اما بعداً خانمها نیز بر روی موهای نازک به دلیل مشکلات هورمونی موهای زائد زیاد روی صورت در آوریل هستند.

خط ریش یا موی بالا و زیرلب بر ظاهر خانم تأثیر فراوانی می گذارد اگر همه خانم ها دوست داشته باشند در این قسمت از صورت آنها در نتیجه ناگزیر باعث می شوند که از بین ببرند.

استفاده از بند و موم انداختن دردناک است و می تواند باعث قرمزی یا موی زیر پوستی شود. لیزر هم برای هر نوع پوستی قابل استفاده نیست و باعث می شود رنگ آمیزی شود و پوستی شود. پس بعضی اوقات از خانم ها به تیغ زدن مخفیانه ، روی می آورند.

تیغ زدن صورت زنان

لایه برداری پوست

برخی اوقات از خانم ها که با تیغ صورت خود را اصلاح می کنید ، از زمانی که این کار را آغاز می کنید ، پوست را لایه لایه می کنید و آرایش صورت را بهتر می کنید نشر دهید. طرفداران اصلاح با تیغ از آن به عنوان انتخاب عالی برای لایه محافظت می کنند ، زیرا پوست مرده روی صورت را از بین می برد.

زیباتر شدن پوست

برخی از خانم ها که از این روش برای بین بردن موهای زائد صورت استفاده می شوند می توانند بگویند که موهای صورت آنها کاهش یافته و چین و چروک صورت را در صورت محافظت از پوست ایجاد می کند.

معایب اصلاح صورت خانم ها با تیغ
درست است که گفته می شود خانم ها استفاده از تیغ را برای اصلاح لایه پوستی پوسته شده و چهره را شاداب تر و درخشان تر می کنند اما برای بهره مندی از این فواید راه های فراوان دیگر وجود دارد که به پوست ، آسیب نمی زند.

بوجود آمدن موهای زیر پوستی

تیغ زدن باعث تحریک پوست ، بوجود آمدن موهای زیر پوستی ، و عفونت ریشه یا موها می شود.

زخم شدن پوست

شیو کردن پوست صورت اصطکاک زیاد روی پوست ایجاد می کند و ممکن است به دلیل بی احتیاطی باعث ایجاد زخم بر روی پوست شما شود و در پوست احساس سوزش ایجاد کند.

اصلاح صورت زنان با تیغ

چگونگی استفاده از تیغ برای اصلاح صورت خانم ها
1. شما به یک تیغ مخصوص صورت برای از بین بردن موهای صورت نیاز دارید. هرگز برای اصلاح صورت از یک تیغ معمولی بدن استفاده نکنید. استفاده از تیغ ریش تراشی مردانه بهتر از تیغ اصلاح بدن زنانه است. از ژیلت هایی که دارای سه یا 4 تیغه دارند ، استفاده نکنید.

2. برای اینکه از بین بردن کامل موها ، من نمی خواهم تیغ بزنم اگر بعد از روش مانند بند انداختن انجام شود ، زیرا ممکن است پوست کشیده شود و تحریک شود. با این همه ، روش هایی وجود دارد که این کار را با کمترین تبادل نظر منفی که تیغ زدن صورت برای زنان دارد ، انجام می دهد. »

3. پیش از اصلاح ، صورت خود را تمیز و مرطوب کنید تا نرم افزارهای سطح و سطح تمیز را داشته باشید زیرا در صورت وجود آلودگی ممکن است باعث شود بیشتر شود. پس صورت را با یک پاک کننده ملایم و آب گرم بشویید و سپس با یک حوله پوست رو خشک کنید.

4. قبل از اصلاح صورت از کرم یا ژل اصلاح استفاده از پوست در برابر بریدگی و ایجاد زخم می شود و اصلاح صورت راحت تر انجام می شود.

5. زمانی که تیغ را روی صورت من کشید ، پوست را به آرامی بکشید و در جهت رویش اصلاح کنید تا از بروز موهای زیر پوستی پیشگیری کنید.

6. بعد از تمام شدن کار ، پوست را تمیز کرده و مقداری روغن یا کرم مرطوب کننده ، روی پوست بزنید. دقت کنید بعد از اصلاح صورت از محصولات بدون الکل و مواد حساسیت استفاده کنید تا پوست آسیب نبیند.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۹:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی

استفاده از کاندوم زنانه جلوگیری از بارداریکاندوم زنانه

: راهنمای جامع تدارکات پزشکی دکتر فائزه شهبازیتیم خانه دکتر دکتر فائزه شهبازیژوئن 16 ، 20190 نظر 310.6 k
کاندوم زنانه و مردانه از نظر ظاهری تفاوت دارند اما هر دو به یک شیوه کار می کنند. از ورود آب منی و سایر ترشحات مردان به داخل رحم اجازه می دهد تا کند. کاندوم رنانه داخل واژن فیت می شود و از احتمال بارداری و ابتلا به بیماری های منتقل شونده جنسی ، ادامه می دهد. اما لازم نیست با نوع مردانه آن استفاده شود. چرا که ممکن است به سایر بچسبند ، پاره شود و یا از جا در بیاید.

یکی از سوالات رایج فالورهای مینت در اینستاگرم ، روش استفاده از این روش برای جلوگیری و تأثیر در جلوگیری از بارداری است. در این مقاله ، به تفصیل به اسن دسته سوالات شما پاسخ می دهید می توانید.خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه چیست؟
استفاده از کاندوم زنانه یک روش جلوگیری از بارداری است که از ورود اسپرم ها به داخل رحم می تواند کند ؛ همچنین از ابتلا به بیماری های منتقل شونده جنسی ، جلوگیری از کند. کاندوم زنانه ، نرم و دراز است و به راحتی در داخل واژن حالت می گیرد و فیت آن می شود. یک حلقه انعطاف پذیرش در دو انتهای آن است که کاندوم را جایزه خود نگه می دارد. یکی از این حلقه ها به داخل واژن متصل می شود و حلقه طرف دیگر در ورودی واژن باقی می ماند و برای دراوردن کاندوم استفاده می شود.

کاندوم زنانه چگونه کار می کند؟
کاندوم های زنانه ، داخل واژن می شوند و از نفوذ اسپرم جلوگیری می کنند ، یعنی از تماس اسپرم با تخریب جلوگیری می کنند.

کاندوم زنانه را هر زمانیکه بخواهید می توانید وارد کنید واژن کنید. (حتی 8 ساعت قبل از داشتن رابطه) اما باید اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام دخول ، آن را قرار داده اید. به دلیل اینکه ممکن است همسرتان قبل ازینکه ارضا شود ، از آلت خود ، اسپرم ترشح کند.

نحوه استفاده
نحوه استفاده
نحوه استفاده

برای استفاده از کاندوم زنانه ، مراحل زیر انجام انجام:

بسته آن را به دقت باز کنید. مراقب باشید که پاره نشود. از ناخون یا دندان برای باز کردن بسته ، خود را انجام دهید.
حلقه کاندوم (حلقه چوچکتر) فشار آورد و به وسیله انگشت شست و وسط داخل واژن بگذارید. انگشت اشاره به داخل کاندوم بگذارید و حلقه بالایی را تا جایی که می توانید در داخل فرو کنید.
مطمئن شوید که حلقه بزرگتر در ورودی واژن قرار می گیرد و باعث می شود خود را نیز بپوشاند.
ممکن است بخواهید کاندوم را از ساعت قبل از رابطه در واژن قرار دهید ، که مشکلی ندارد.
هنگام رابطه ، اطمینان حاصل کنید که آلت همسرتان داخل کاندوم می شود و بین کاندوم و واژن ، سر نمی خورد. همچنین مطمئن شوید که حلقه بیرونی آن وارد واژن نمی شود.
بعد از اتمام رابطه ، حتماً کاندوم را از تغییر بیاورید. حلقه انتهایی آن را تحت فشار قرار می دهد تا آب منی و سایر ترشحات ، به داخل واژن نریزد.
کاندوم را درون سطل آشغال نه توالت ، دور بریزید. کاندوم های زنانه از قبل روانکاری شده اند ؛ برای استفاده ، بسیار راحت هستند. اما ممکن است بخواهید باز هم مواد روان کننده بیفزایید را باز کنید.
چه کسی باید از کاندوم زنانه استفاده کند؟
بیش از زنان ، این روش را به عنوان یکی دیگر از روش های ایمن نگه می دارد پس پسندند. کاندوم زنانه را پس از وضع حمل و سقوط نیز باید استفاده کنید.

در هر صورت این روش برای همه مناسب نیست. ممکن است به دلایل زیر این روش استفاده نکنید:

داشتن وسیله ای به لاتکس
قرار گرفتن در سنینی که ریسک بارداری بالا است. (کمتر از 30 سال) ، بیشتر از 3 بار در هفته شما می توانید تجربه خوبی داشته باشید و از طریق روش های مانعی از بارداری جلوگیری کنید.
با جا انداختن آن ، راحت نباشید.
احساس ناراحتی کنید ، مانند عدم جا انداختن درست ، نگهداری داخل واژن و فیت کردن آن و یا بیرون آوردن آن
مزایا و معایب استفاده از کاندوم زنانه چیست؟
مزایا و معایب
مزایا و معایب

مزایای استفاده از عبارت از:
تأثیر نسبتا بالایی دارد.
از ابتلا به بیماری های منتقل شونده جنسی می تواند کند شود.
هر وقت که شما نیاز دارید ، می توانید از پس استفاده برآیید.
می توانید 8 ساعت قبل از رابطه آن را جایزه گذاری کنید.
عوارض حداقلی دارد.
در شرایط تغییر دما یا رطوبت ، تغییر حالت نمی تواند.
ممکن است در برخی از زنان در تحریک کلیتوری موثر باشد.
معایب استفاده از عبارت از:
برخی از زوجین ، استفاده از آن حین رابطه را به عنوان مزاحم می بینند. برای رفع این مشکل می توانید قبل از رابطه ، آن را بارگیری کنید.
اگر این اتفاق بسیار نادر است ؛ اما ممکن است پاره شود.
از انواع مردانه خود ، گران تر هستند و ممکن است در هر جایی پیدا شود.
ممکن است نسبت به نوع مردانه آن ، در نتیجه بارداری و پیشگیری از بیماری های منتقل شونده جنسی ، ضعیف عمل کند.

خرید کاندوم زنانه
    
کاندوم زنانه خرید    

کاندوم زنانه قیمت    

قیمت کاندوم زنانه    

فروش کاندوم زنانه    

فروش قیمت کاندوم زنانه    

عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم زنانه    


کاندم زنانه

کاندوم بانوان    

کاندومزنانه

۲۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی

کاندوم چیست و چه مزایایی دارد؟

اول از همه باید بدانیم کاندوم چیست؟ کاندوم یا کاپوت پوششی دستکش مانند است که آلت مرد را پوشانده است. جنس کاندوم از لاستیک های نازک یا موادی مشابه آن است. اولین کاپوتی که به شکل معمولی در اختیار شما قرار گرفته است به ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1550 میلادی ساخته شده و هدف آن ساختن است ، این بود که از بیماری مقاربتی می شود. اما ماندگار است که کاندوم را از روده ، پوست و مثانه جانوران یا کتان و ابریشم تولید می کند.قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

 
کاپوتهای معمولاً را از کیسه هوای ماهی یا روده جانوران درست استفاده می کنند ؛ اما انواع معمولی این کاپوتورها از جنس نایلون و لاستیک است. کاندومایرانی که این روزها وجود دارند ، استوانه فرم شکل دارند و در انتهای آنها یک محفظه کوچکی مانند سر پستانک وجود دارد که محل تجمع منی است. و بعضاً این محفظه کوچکی است که مانند سرپستانک فقط مختصر کاندومهای توخیری ساخته شده است ، که این ماده محرمانه حاوی ماده بنزوکائین برای بی حس کردن آلت تناسلی مرد است.


کاندوم موجود است در بازار کمی از اندازه آلت بزرگتر است اما هنوز نمی توان مشخص کرد برای آنها در نظر گرفته شده است. لازم است به ذکر است که نوعی از کاندوم وجود دارد که فقط کلاهک آلت را راپوشاند ؛ و اصطلاح "کاپوت" بیشتر مختصر این نوع کاندوم است. کاندوم ها دارای مزیت های فراوانی هستند ، به همین دلیل در سراسر جهان بیشتر از همین ابزار برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود. از مهمترین مزایای کاندوم به دلیل عدم ابتلا به بیماریهای مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری اشاره کرد.

 

معایب کاندوم

ممکن است برای برخی از زوج های جوان کمی چالش برانگیز باشد ، طرز استفاده از کاندوم است که بهتر است همه افراد به آن حساسیت نشان دهندگان و طریقه استفاده و هر آنچیزی که به آن است که مطالعه کنید.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۹:۳۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی

چرا نانوتکنولوژی در جهان امروز اینقدر مهم است؟

امید است که نانوتکنولوژی شکست مجموعه ارزشمندی از ابزار تحقیق و دستگاه های مفید بالینی در آینده ارائه کند. طرح ملی نانوتکنولوژی انتظار دارد که کاربردهای تجاری جدید در صنعت داروسازی از جمله سیستم های پیشرفته تحویل دارو ، درمان های جدید و تصویربرداری در بدن ایجاد می کند.

ارتباط عصبی - الکترونیک و سایر حسگرهای مبتلا به نانوالکترونیک همچنین تحقیق در حال حاضر وجود دارد. در زمینه نظریه نانوتکنولوژی ، تصور می شود که دستگاه های تعمیر سلولی می توانند در زمینه پزشکی ایجاد کنند.

فن آوری نانو برای ارائه یک روش جدید و بهبود یافته برای تشخیص و درمان سرطان طراحی شده است. دستگاه های مقیاس نانو می تواند با مولکول های بیولوژیکی بزرگ روی سطح و داخل سلول های درگیر در سلطان تعامل داشته باشد.

از آنجا که فرآیند های زیستی ، از جمله هایی که به توسعه سرطان تبدیل می شوند ، در مقیاس نانو در سطح و درون سلول ها رخ می دهد ، فن آوری نانو ابزارهای فراوانی را برای این زمینه ارائه می دهد.فروش محصولات نانو سان    

مزایای فناوری نانو

فواید تشخیص فناوری نانو فناوری
در مبارزه با سرطان ، پیروز شدن نیمی از نبرد تشخیص تشخیص است.

تصویربرداری فناوری نانو فناوری
روش های تصویربرداری در حال حاضر می تواند باعث شود طیف وسیعی از سلطان ها را تشخیص دهد. این امر ناب سال ها طول می کشد: تا این زمان ، هزاران سلول تکثیر می کند و یا ممکن است پخش شود.

حتی در مواردی که رویت قابل قبول است ، ماهیت تومور - بدخیم یا خوش خیم - و ویژگی هایی که ممکن است به یک پاسخ خاص پاسخ داده شود ، باید از طریق نمونه برداری از تجربی استفاده شود.

اگر جای سلول های سرطانی یا حتی پیش از سرطانی با دستگاه های اسکن معمولی تشخیص و برشبندی شود ، جایزه اش را بگیرید.

دو چیز لازم است:

چیزی که به طور خاص خاص یک سلول سرطانی را مشخص می کند
چیزی که آن را قادر به دیدن می سازد
هر دو می توانید از طریق نانوتکنولوژی به دست آیند استفاده کنید.

برای مثال ، آنتی بادی موجود در سلول های سرطانی است که روی روی نانوذرات موجود است ، تا زمانی که تصاویر تشدید مغناطیسی (mri) یا توموگرافی محاسبه شده (CT) مورد استفاده قرار می گیرد ، یک سیگنال کنتراست بالا ایجاد می شود.

اگر نانوتکنولوژی بتواند نشانگر مولکولی باشد که مراحل و انواع سرطان ها را تشخیص می دهد و به پزشکان اجازه می دهد سلول های شما را مجبور کنند و مولکول های غیرقابل کشف را از طریق تصویربرداری تعیین کنند.

تصویربرداری نانو

فناوری نانو فناوری در غربالگری بیومارکر
بررسی تشخیص فعالیت های زیستی در بافت ها و مایعات می تواند به طور معمول توسط نانوتکنولوژی ایجاد و تحویل شود. سرطان فردی با تغییر در بیان و توزیع ده ها تا صدها مولکول متفاوت از دیگر موارد است.

همان طور که داروها پیش می روند ، ممکن است نیاز به تشخیص داشته باشد ، زیرا مشخص می کند که سلطان برای انتخاب باید باشد. سنسورهای پایه نانومقیاس و نانوسیم می توانند بیومارک های سرطانی را تشخیص دهند.

نانوذرات از جمله نقاط کوانتومی ، که نور رنگ های مختلف بسته شده به اندازه خود را ساطع می کند ، اگر تشخیص می دهد مارکرهای چندگانه را ممکن سازند.

در این تصویر ، نقطه های کوانتومی به صورت کره های طلایی به تصویر کشیده می شود ، که رشته های DNA آسیب دیده را جذب می کند و با سرطان مرتبط می شوند.

چون که نقاط کوانتومی در معرض انواع خاصی قرار دارد که نور قرار می گیرد ، انرژی را به مولکول های انتقال فلورسانت می رساند ، که به صورت کره شمالی نشان می دهد باعث می شود نور ساطع شود.

این امر محققان را قادر می سازد تا رشته های DNA مرتبط با سلطان را شناسایی و شمارش کنند. آما آن را که این مورد را از نظر عناصر بسیار سمی ساخته می شود.

نانوسان    

قیمت محصولات نانوسان آلمان    

محصولات نانوسان    

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان    

محصولات نانو سان    

خرید محصولات نانوسان    

نانوسان محصولات    

محصولات نانو سان خودرو    

اسپری نانو سان

قیمت نانوسان    

نانو سان    

لیست قیمت محصولات نانو    

محصولات نانوسان دیجی کالا    

قیمت محصولات نانوسان    

خرید محصولات نانو سان    

اپلیکیشن نانوسان    

محصولات نانو    

فروش محصولات نانوسان    

فروشگاه محصولات نانو سان    

لیست محصولات نانو    

قیمت محصولات نانو سان    

فروشگاه محصولات نانو    

فروشگاه محصولات نانو در تهران    

خرید محصولات نانو    

محصولات نانوسان بیز    

لوگو نانوسان    

نانوسان چیست    

قیمت محصولات نانو    

محصولات نانو سان آلمان    

قیمت نانو سان    

فروش محصولات نانو    

خرید اسپری نانو سان    

فروشگاه محصولات نانوسان    

محلول نانو سان    

نانوسان دیجی کالا    

فروش محصولات نانوسان در تهران    

فروش محصولات نانو سان    

خرید نانو سان    

خرید نانوسان    

سایت محصولات نانوسان

نانو سان محصولات    

محصولات نانو خودرو    

نانو بدنه خودرو نانوسان    

قیمت محصولات نانو خودرو    

قیمت چربی زدا نانوسان دیجی کالا    

اسپری نانوسان    

محصولات نانوسان آلمان    

نانوسان آلمان    

لوگوی نانوسان    

فروشگاه نانوسان    

واکس لاستیک نانوسان دیجی کالا    

اسپری نانو سان آلمان    

نانو سان آلمان    

عکس محصولات نانوسان    

فروش محصولات نانو در تهران    

محصول نانو سان    

شوینده نانو سان

محصولات نانوسان المان    

قیمت محصولات نانو بیز    

محصولات nanosun    

قیمت اسپری نانو سان    

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان    

دیجی کالا نانوسان    

محصولات شوینده نانوسان    

محصولات نانو آلمان    

اسپری nanosun    

nanosun محصولات    

nanosun logo    

نانو‌سان    

محصولات نانوسان دکتر بیز    

قیمت نانو سان آلمان    

اسپری نانو سان    

نانو سان بیز    

خرید اسپری نانوسان    

لوگو نانو سان    

قیمت اسپری چربی زدا نانوسان دیجی کالا    

سانی کالا    

کاتالوگ محصولات نانوسان    

اسپری دوراکلین نانوسان دیجی کالا    

اسپری نانوسان    

لوگوی نانو سان

معرفی محصولات نانوسان    

قیمت چربی زدا نانوسان    

نانوسان خودرو    

نانو سون    

قیمت نانوسان در دیجی کالا    

موتور شوی نانوسان دیجی کالا    

شیشه شوی نانوسان بیز    

چربی زدا نانوسان    

لیست محصولات نانوسان    

قیمت نانو بدنه خودرو بیز    

محصولات نانوسان در دیجی کالا    

nanosun دیجی کالا    

قیمت اسپری nanosun    

لوگو نانوسان با کیفیت    

نانوسان المان    

اسپری نانوسان دیجی کالا    

شامپو واترلس دیجی کالا    

واکس همه کاره نانو سان

۲۲ تیر ۰۰ ، ۱۹:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی