اول از همه باید بدانیم کاندوم چیست؟ کاندوم یا کاپوت پوششی دستکش مانند است که آلت مرد را پوشانده است. جنس کاندوم از لاستیک های نازک یا موادی مشابه آن است. اولین کاپوتی که به شکل معمولی در اختیار شما قرار گرفته است به ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1550 میلادی ساخته شده و هدف آن ساختن است ، این بود که از بیماری مقاربتی می شود. اما ماندگار است که کاندوم را از روده ، پوست و مثانه جانوران یا کتان و ابریشم تولید می کند.قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

 
کاپوتهای معمولاً را از کیسه هوای ماهی یا روده جانوران درست استفاده می کنند ؛ اما انواع معمولی این کاپوتورها از جنس نایلون و لاستیک است. کاندومایرانی که این روزها وجود دارند ، استوانه فرم شکل دارند و در انتهای آنها یک محفظه کوچکی مانند سر پستانک وجود دارد که محل تجمع منی است. و بعضاً این محفظه کوچکی است که مانند سرپستانک فقط مختصر کاندومهای توخیری ساخته شده است ، که این ماده محرمانه حاوی ماده بنزوکائین برای بی حس کردن آلت تناسلی مرد است.


کاندوم موجود است در بازار کمی از اندازه آلت بزرگتر است اما هنوز نمی توان مشخص کرد برای آنها در نظر گرفته شده است. لازم است به ذکر است که نوعی از کاندوم وجود دارد که فقط کلاهک آلت را راپوشاند ؛ و اصطلاح "کاپوت" بیشتر مختصر این نوع کاندوم است. کاندوم ها دارای مزیت های فراوانی هستند ، به همین دلیل در سراسر جهان بیشتر از همین ابزار برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود. از مهمترین مزایای کاندوم به دلیل عدم ابتلا به بیماریهای مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری اشاره کرد.

 

معایب کاندوم

ممکن است برای برخی از زوج های جوان کمی چالش برانگیز باشد ، طرز استفاده از کاندوم است که بهتر است همه افراد به آن حساسیت نشان دهندگان و طریقه استفاده و هر آنچیزی که به آن است که مطالعه کنید.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو