تمیز کردن بعد از اصلاح را فراموش نکنید و از ابزارهای خود نیز به درستی مراقبت کنید. مراقب دیگران باشید که از منطقه استفاده می کنند.

همچنین وقت آن است که به محصولات پس از اصلاح فکر کنید. اگر از تیغ برقی استفاده می کنید ، مراقبت از پوست بعد از اصلاح کمی راحت تر است. فقط پوست سالم را با یک مرطوب کننده خوب حفظ کنید. پس از اصلاح مرطوب با تیغ دستی ، ممکن است نیاز به کمی دقت بیشتری داشته باشید ، زیرا فرایند اصلاح در واقع کمی از پوست را از بین می برد - ممکن است ترکیبی از مرطوب کننده و محافظت لازم باشد.خرید ماشین ریش تراش

افترشیوها را می توان به دو دسته وسیع تقسیم کرد: اسپلش و بالمس. اسپری ها آبریزش دارند و عموماً دارای ترکیبی از مواد برای تمیز کردن و ایجاد درجه حفاظتی ضد عفونی کننده یا ضد باکتریایی برای پوست هستند. مومیایی ها قوام غلیظ تری دارند و معمولاً تسکین سوزش همراه با رطوبت رسانی به پوست را فراهم می کنند. هر دو پاشش و مومیایی اغلب از نوعی رطوبت ساز برای افزایش اثربخشی سایر مواد استفاده می کنند.

در مورد مواد تشکیل دهنده چیست؟
Humectant ماده ای است که برای افزایش اثر بخشی یک ماده دیگر استفاده می شود. همچنین از آنها برای به حداقل رساندن اثر آبگیری سایر مواد فعال استفاده می شود. نمونه هایی از مرطوب کننده ها شامل گلیسرول ، پروپیلن گلیکول و سوربیتول است.

مرطوب کننده یک ماده واحد نیست بلکه ترکیبی از مواد مانند روغن و مرطوب کننده است که با هم کار می کنند. مرطوب کننده ها موادی هستند که به طور خاص طراحی شده اند تا با افزایش آب پوست ، لایه های خارجی پوست را نرم تر و انعطاف پذیرتر کنند. برخلاف تصور عموم ، مرطوب کننده "رطوبت" را به پوست نمی رساند ، بلکه توانایی پوست را برای از بین بردن رطوبت محدود می کند.

"خوب" در مقابل مواد "بد"
مواد لازم برای جستجو: آلوئه ورا ، بابونه ، روغن درخت چای ، گل همیشه بهار ، فندق جادوگری ، اسطوخودوس ، روغن جوجوبا ، عصاره دانه گریپ فروت ، تقطیر روغن گل رز و ویتامین های مختلف.

مواد لازم برای اجتناب: غلظت بالای الکل ، کافور یا اکالیپتوس. پارابن ، گریپ فروت (اگر قرار است زیاد بیرون از منزل باشید) و روغن لیمو (اگر پوست حساسی دارید).

تطبیق با روال اصلاح جدید
اگر سبک اصلاح خود را تغییر می دهید-از برقی به دستی ، دوار به دو طرفه یا کارتریج به یک تیغه-توجه داشته باشید که ممکن است چند هفته طول بکشد تا پوست شما با شیوه جدید انجام کارها سازگار شود.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7