برس حرارتی یا اتو مو ؛ کدام بهتر است؟ تمام مزایا و معایب را از اینجا بخوانید
برس حرارتی یا اتو مو از ابزارهای حرارتی پرطرفدار برای صاف کردن مو وجود دارد. ممکن است بپرسید اتو مو بهتر است یا برس حرارتی؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می دهید ولی قبل از آن ، مزایا و معایب برس حرارتی و اتو مو را بررسی کنید؟ چون تشخیص می دهید بهتر است حرارت پیدا کند یا اتو مو برای شخصی است که از اختلاف و کارایی برخوردار است اگر این نوع اطلاعات کافی باشد ، قدیمی تر است.اتومو لیز

برس حرارتی یا اتو مو
برس حرارتی چه مزایا و معایبی دارد؟
همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم ، برای تشخیص اینکه اگر حرارت را بهتر کنید یا اگر بخواهید مزایا و معایب خود را شروع کنید ، اگر بهتر است تصمیم بگیرید که بهتر شود. از این رو در این قسمت شما را با مزایا و معایب برس حرارتی آشنا می کنید.

مزایای برس حرارتی
شروع مزایای برس حرارتی را می خوانید تا متوقف شود بین حرارتی یا اتو مو تصمیم بگیرید.

1. کاربردهای متفاوت برس حرارتی
اولین و اصلی ترین مزیتی که برای برس حرارت می تواند در نظر گرفته شود ، کاربردهای متفاوت آن است. این دستگاه سه کاربرد مختلف یعنی بریدن ، حالت دهی و صاف کردن مو را دارد. شما را با تهیه لباس حرارتی در واقع چند دستگاه را با تهیه کرده اید و در هزینه های خود را فقط جوی کرده اید.

مزایای برس حرارتی
2. مناسب برای موهای ضعیف و مستعد آسیب
برس های حرارتی به دلیل اینکه حرارت کنترل می شود ، آسیب کمتری را به شما وارد می کند. اگر موهای شما ضعیف است و صدمه صحیح است و اگر نمی دانید که اگر حرارت را انتخاب کنید بهتر است یا مطمئن شوید که اگر حرارت را انتخاب کنید مناسب تر و مطمئن تر است.

3. استفاده آسان برس حرارتی
برس حرارتی به نسبت اتو مو کاربری راحت تری دارد. چون برای استفاده از برس حرارتی نیاز به تقسیم بندی و نظم دهی موها نیست و همچنین این دستگاه موها را به طور معمول شانه می زند و صاف می کند. اگر شما با استفاده از آن می توانید در وقت خود را صرفه جویی کنید.

4. حجم دهی به موها
یکی از کاربردهای استفاده از حرارتی حالت دادن مو و حجم دهی به آن هاست. برس های حرارتی چه مسطح چه چرخشی ، موها را کمی حجم می دهد. چه برسد به چه مقدار چرخنده ، چه اندازه دارد؟ از این رو برای مرتب کردن موها به حالت طبیعی بهتر حرارت از اتو مو است.

5. حداقل به موها آسیب رسانده است
در استفاده از برس حرارتی برخلاف اتو مشکل سوختن موها بر اثر داغی غیر یکنواخت به وجود نمی آید.

آسیب رسانده حداقل حرارتی را به موها برسانید
6. رفع الکتریکی ساکن و درخشان کردن موها
برس های حرارتی مانند اتوی مو اگر از طریق فناوری تولید یون طبیعی باشد ، موها را در اختیار آنها قرار داده و الکتریکی ساکن را رفع می کند.

7. امکان استفاده روزانه از برس حرارتی
اگر شما استفاده روزانه از وسایل صاف کننده مو است و نمی توانید برای این کار برساند حرارت بهتر است یا اتو مو باید بگوییم در این مورد بهتر است حرارتی بهتر است؛ چون به دلیل حرارت کنترل می شود اگر شما ، از آسیب دیدن موهای شما را می توانید کند.

8. سریع بودن کار با برس حرارتی
سرعت کار با برس حرارتی بیشتر از اتو مو است اما برخی دیگر از افراد خلاف این می اندیشیدند و می گویند سرعت شما بیش از حد است. ولی اگر از سطح بالای صفحه استفاده کنیم ، برسیم حرارت سطح بزرگتری دارند ؛ در نتیجه در هر حرکت حجم از موها را پوشش می دهد. همچنین برای استفاده از برس حرارتی نیاز به تقسیم بندی و شانه کردن موها نیست. اکنون با تقسیم بندی موها نتیجه ای به دست شما می آید. ولی برای صاف کردن موها با اتو مو قطعا باید آن ها را تقسیم بندی کرد.

برس جرارتی بهتره یا اتو مو
9. ایمن بودن برس حرارتی
برس های حرارتی ایمن تر هستند و کمتری دارند ، چون نوک گرد دندانه ها از جنس نایلون یا سیلیکون هستند و از طریق تماس مستقیم سطح داغ برس با پوست باعث می شوند.

معایب برس حرارتی
در برس های حرارتی نمی توان آن را معلوم کرد ، اما در مقایسه با اتو مو ، برطرف کردن حرارت برای صاف کردن موهای فرفر و مجاد و ضخیم مناسب نیست. در واقع کسانی که موهای فر ، مجاد و ضخیم دارند و نمی توانند بدانند که اگر بخواهید حرارت دهید استفاده کنید یا آنها را مشخص کنید که اگر آنها را انتخاب کنید باید آنها را انتخاب کنید و باید آنها را استفاده کنید. در کل برس حرارتی ضرر خاص برای موها ندارد.

قیمت اتومو

اتومو مکس

اتومو رمینگتون

قیمت اتومو مکس

خرید اتومو

اتومو دوکاره

انواع اتومو

قیمت اتومو پرومکس

قیمت اتومو دوکاره

اتومو سورکر

اتومو براون

اتومو چند کاره

قیمت اتومو پرنسلی

قیمت اتومو بابلیس

اتومو

اتومو پرومکس

اتومو بابلیس

بهترین اتومو

اتومو فیلیپس

اتومو کراتینه

بهترین مارک اتومو

اتومو مک

اتومو بونیتا

اتومو مک استایلر

اتومو انزو

اتومومسافرتی

اتومو مارک بابلیس

اتومو لیز

اتومو نانو

اتومو جانسون

اتومو بوش

اتومو خوب

بهترین برند اتومو

اتومو برسی