واقعیت داشته باشیم: استفاده از آرایش کامل صورت می تواند بسیار زمان بر باشد. و بعد از گذراندن وقت برای پنهان کردن ، مخلوط کردن و کانتور کردن ، آخرین چیزی که می خواهیم این است که آرایش ما در طول روز ذوب و یا حرکت کند. راه حل؟ تنظیم پودر. گرد و غبار با دقت پودر در چهره شما تضمین می کند که ظاهر شما در جای خود باقی بماند و یک پوستی بی نقص و بی نقص به وجود می آورد.

اما ، برای زنان رنگ ، پیدا کردن یک پودر تنظیم کننده "شفاف یا شفاف با رنگ" که باعث نمی شود یک بازیگر چاق باشد و یا فلاش بک عکس را تحویل نگیرد ، می تواند کمی شکارچی باشد. و مهمتر از اینکه می خواهیم یک پودر تنظیم کننده که چهره ما را تکمیل می کند ، بسیاری از ما مایل به تهیه یک ماده بدون مواد سمی هستیم. برای آسانتر کردن جستجو ، هشت پودر تنظیم ساخته شده با پوست سیاه و قهوه ای را در ذهن جمع کرده ایم. پیمایش کنید تا پودر تنظیم مورد علاقه جدید خود را پیدا کنید.

پودر تنظیم روتوش فوری Fents Beauty Pro Filt'r

در سپهر خریداری کنید
کسب ستایش از گورهای زیبایی مانند جکی آینا و آلیسا اشلی ، پودر تنظیم کننده Filt Beauty Pro Filtrr (32 دلار) از اولین بازی های خود در سال 2019 مورد علاقه ی شما بوده است. پودر شل فوق العاده در هشت سایه عالی ، از اسطوخودوس تا قهوه تهیه می شود. فرمول سبک وزن به گونه‌ای طراحی شده است که بدون دردسر در پوست ذوب شود ، بنابراین لازم نیست نگران باشید که در مورد خوردن آن یا خطوط ریز ظهور آن نگران باشید. پودر تشک همچنین باعث افزایش ساییدگی آرایش می شود ، ظاهر منافذ را تار می کند و یک پایان آماده برای عکس را فراهم می کند (یعنی بدون برگشت فلش).


پودر تنظیم کننده گشاد پوست ابریشم آرایشی و بهداشتی

در HSN.COM خریداری کنید
این پودر از Ments Cosmetics مطابق ادعاهای با کارایی بالا است. آرایش شما را در تمام طول روز تنظیم می کند ، باعث می شود تا درخشش پیدا کرده و رنگ طبیعی را به وجود آورد. این فرمول همچنین به ویتامین C تزریق می شود ، که ظاهر پوست را روشن تر می کند. در سه سایه ، از جمله عادلانه ، سبک ، متوسط ​​و عمیق موجود است و رنگ و لعاب رنگی را ارائه می دهد. و از آنجا که پودر فوق العاده ریز است ، هرگز پوسته پوسته نمی شود و نمی تردد.


محدوده پودر صاف کننده زیبایی

خرید در RANGEBEAUTY.COM
پودر نرم و صاف Range Beauty (16 دلار) دقیقاً همانطور که از نامش می گوید ، انجام می دهد. ساخته شده با مواد معدنی بسیار ریز ، این پودر شفاف پوست را با احساس ابریشمی برجا می گذارد و چهره را یکدست می کند. در چهار سایه وجود دارد: نور ، متوسط ​​، نور طلایی و عمیق. در حالی که پودر بسیار سبک وزن است ، درخشش آن را به طور موثری کنترل می کند و یک تکه دم مات را فراهم می کند که کل روز را حفظ می کند.


پودر تنظیم آرد صورت ، Bakerie Beauty

ULTA را خریداری کنید
پودر تنظیم آرد بیکر زیبایی (24 دلار) ظاهر منافذ آن اثر فیلتر شده اینستاگرام را نرم و نرم می کند. این برند فرمول ملایم خود را در هفت سایه ارائه می دهد و برنج (سفید) را به کاکائو (قهوه ای) می پوشاند. پودر تنظیم مات پیراهن نوید کنترل روغنی و قفل در مخفی و پایه را می دهد ، بنابراین نیازی به لمس یو پی اس در طول روز نیست.


پودر تنظیم کننده Buttercup لوازم آرایشی ساچا

خرید در آمازون
پودر Buttercup Sacha Cosmetics (25 دلار) رتبه ای تقریبا 5 ستاره را از کاربران آمازون کسب کرده است. و همچنین به دلیل موجهی. پودر رنگدانه ای برای کار بر روی تمام رنگ های پوست ایجاد شده است بدون اینکه یک بازیگر شبح مانند باقی بماند. شما سه انتخاب خود را دارید: شفاف ، نور کره ، و کره. پودر ساخته شده با مواد معدنی ریز ، خطوط و منافذی را پر می کند تا یک تار و تمیز هوا را ایجاد کند. می توانید از پودرهای تمام صورت برای تنظیم ، پخت ، برجستگی و کانتور استفاده کنید.


پودر تنظیم شل Blac Minerals

خرید در BLACMINERALS.COM
BLAC مواد معدنی مالک، مرسد بویس، معتقد است زیبایی باید ساده باشد. به همین دلیل برند وی آرایشی و بهداشتی طبیعی و زیبایی را برای زنان با رنگ تولید می کند. پودر تنظیم شل آنها را می توان در همه جا (برای فکر کردن: آرایش و تعادل روغن ها) از ناحیه T (ناحیه T ، زیر چشم و صورت) استفاده کرد. در چهار سایه وجود دارد و یک پوستی زیبا و پوستی مانند را به همراه دارد.

 

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

پودر تمام شونده ملکه HD Omolewa

در OMOLEWAMAKEUP.COM خرید کنید
پودرهای بی سیم HD Queen Queen Cosmetics (25 دلار) در شش سایه وجود دارد که یک مسابقه عالی را برای افرادی که دارای عمیق ترین رنگ های تیره و پوست منصفانه هستند ارائه می دهد. و برای ادای احترام به ریشه های آفریقایی خود ، موسس نام تجاری ایرنه دل آدئومو نام هر کدام از پودرها را پس از ملکه های آفریقایی گذاشت. پودرهای ریز خرد شده به آرامی در پوست مخلوط می شوند ، در فونداسیون و کانسیلر قفل می شوند و زیبایی و تمرکز زیبایی را برای آرایش شما فراهم می کنند.