کاندوم خاردار درشت یا همان کاندوم خاردرشت ، محصول شومی است که جدیدا بلای جان جوانان و مردم این کشور قرار گرفته است ، این محصول از نظر پزشکی به هیچ وجه نمی شود ، تنها کاندوم خاردار نیست که از نظر پزشکی (فیزیکی) مشکل دارد. بنیان خانواده را تهدید می کند! بله بنیان خانواده! با ما همراه باشید تا در ادامه عوارض جبران ناپذیر و وحشتناک کاندوم خاردار را توضیح دهید توضیح دهید.خرید کاندوم سیلیکونی

بیایید در ابتدا واژن را بررسی کنیم تا بعد از آن واضح تر به این موضوع بپردازیم. به طور کلی قسمت های داخلی دستگاه تناسلی خانم ها ایجاد شده از ورودی واژن ، کانال واژن ، گردنه ، رحم ، شیپور رحم ، تخمدان ها ؛ قسمتی که در معرض شدید شدید در صورت استفاده از کاندوم خاردرشت است (کانال واژن) نام دارد. این کانال محل ورود و جای گرفتن آلت تناسلی مردانه می شود ،

آلت تناسلی مردانه دارای پوستی نرم و لطیف است و کلاهک آن ایجاد شده از یک برجستگی و خروجی (ادرار - منی) حکمت آفرینش آلت تناسلی مردانه به این سبک قطعا پایه علمی دارد ، پوست آلت تناسلی نرم است چون لایه بیرونی دیواره کانال واژن بسیار حساس و نازک است ، این لایه حتی در زمان عادت ماهیانه در معرض درمان دیواره ، خون و انواع ترشحات زنانه است ، برجستگی کلاهک آلت تناسلی مردانه برای تحریک بیشتر زن است و نقطه ای معروف به نقطه جی را تحت تأثیر قرار می دهد.

در بسیاری از موارد افراد برای تحریک بیشتر دستگاه تناسلی و کسب لذت بیشتر از مقاربت جنسی ، از کاندوم خاردار استفاده کنند. اما غافل از استفاده از این کاندوم به مرور زمان می توانم زیان های جبران ناپذیری را ، به خصوص برای زوجین جوان ، در پی داشته باشم.

1. کاهش لذت در طول مدت
در سنین جوانی دیواره کانال واژن از حساسیت بیشتر نسبت به هر زمان دیگری در است. استفاده از مداوم از کاندوم خاردار را می توان تا دیواره کانال واژن به مرور لطافت و شادابی خود را از دست داد و دیگر حس سابق را منتقل کرد کرد. برای درک بهتر موضوع از یک مثال استفاده کنید: به دستان خود نگاه کنید ، یقیناً پوستی لطیف و نازک را مشاهده کردید. اما از دست ها را را برای مدتی ادامه دهید (برای مثال ، بدون دستکش از مناطق شوینده استفاده کنید یا با سطوح زبر و خشن کار کنید) استفاده کنید ، یقیناً پوست پس از مدتی لطافت خود را از دست می دهد. باید یادآور شد که کاندوم خاردار همین کار را با کانال واژن انجام داد ، یعنی پوست نازک این کانال پس از مدتی لطافت خود را از دست من داد و لذت برد از آمیزش جنسی را منتقل نمی کند. در نتیجه به ارگاسم جنسی به امری مشکل تبدیل خواهد شد.

2. عفونت از عوارض کاندوم خاردار
کاندوم خاردرشت با مشکلاتی که در کم شدن حس واژن آسیب دید فیزیکی را به کانال واژن وارد کرد ، شاید هیچ وقت متوجه نشوید اما کاندوم خاردار در خراش های بسیار قوی روی دیواره واژن ایجاد کرد ، این خراشها محل ورودی انواع باکتری است. ها ، میکروب ها ، قارچ ها و ویروس های خطرناک می توانم باشم ، کافی است به هر نحوی بعد از آمیزش قسمتی از بدن شریک جنسیتان به واژن شما نزدیک شود ، در حالت معمولی هیچ گاه مشکلی برای شما وجود ندارد اما وقتی دیواره واژن خراش داشت باشد یک باکتری که حتی با میکروسکب هم به سختی دیده شود کافی است تا یک عمر شمارا گریبانگیر بیماری کشنده ای کند. اگر بر حسب تبدیل شدن به دیواره واژن و آزاده شدن آن ، اگر هم زمانی بخواهید از یک کاندوم خوب و با کیفیت استفاده کنید ، به حساسیت نشان داد که داد و کار شما برای شما بسیار مشکل می شود.

کاندوم خاردار همچنین می تواند باعث ایجاد عفونت در کانال واژن شود. کاندوم خاردار (به ویژه کاندوم های خاردرشت) می توانم خراش های بسیار پیشرفته را روی دیواره کانال واژن ایجاد کنم. به این ترتیب مسیر ورود انواع میکروب و ویروس به بدن شما هموار شده و شاید عوارض جبران ناپذیری را برای تان به دنبال داشته باشید ؛ بنابراین بهتر است ، به خصوص زوج های جوان ، از استفاده مداوم از کاندوم خاردار اجتناب کنند.

3. عوارض روحی و روانی استفاده از کاندوم خاردار درشت
خانم ها و آقایانی که برای لذت بردن بیشتر از کاندوم خاردار در استفاده استفاده کنید ، آیا می دانید به خاطر یک لحظه لذت بیشتر آینده زناشویی خود را به خطر انداخته اید؟ در صورتی که شما در سنین جوانی از این کاندوم استفاده می کنید کمی طول نمی کشد که قوای جنسی خود را از دست داد داد و دیگری با هیچ روشی به ارگاسم نخوهید رسید ، این کار اعتماد به نفس شریک جنسی شما (مرد) را کم می کند و شما را شخصا سرد مزاج و بی تفاوت جلوه دادن ، به ارگاسم برای خانم ها خیلی مهم است و باعث سلامت جسمی و روانی آنها می شود ، اگر این اتفاق بیفتد شما روز به روز افسرده ترمیم شده و از چشم همسرتان ظاهر شد به آقایان محترم در شکل که از این کاندوم ها استفاده می کنید ، همسر همسر شما در آینده گردان او نیست و صد در صد در این رابطه شما به عنوان شخص فاعل مشکل آفرین نیستید. پس از انتخاب صحیح و دوری از تمام تبلیغات پرنگر این نوع کاندوم ها ، از این محصولات دوری کنید.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو