معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

کاندوم مردانه در مقابل کاندوم زنانه

کاندوم در اصل یک روش جلوگیری از بارداری است. این مفهوم این است که اگر بتوان از ورود اسپرم به رحم جلوگیری کرد ، نمی تواند تخمک را بارور کند که منجر به محافظت در برابر بارداری می شود. کاندوم زنانه و مردانه در بازار موجود است. آنها باید پس از یکبار استفاده دور ریخته شوند. در اینجا ما تفاوت های آنها را بررسی می کنیم.

کاندوم مردانه
از کاندوم مردانه بر روی آلت تناسلی مرد استفاده می شود. ممکن است از لاتکس ، پلی اورتان یا پلی ایزوپرن ساخته شود. برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند ، کاندوم های تخصصی ساخته شده از پوست بره موجود است. کاندوم مردانه متمایز است که متداول ترین روش پیشگیری از بارداری است که توسط زوج ها در سراسر جهان استفاده می شود.کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم مردانه علاوه بر محافظت در برابر لقاح ، می تواند کاربر را از عفونت های مقاربتی مانند HIV ، کلامیدیا و سوزاک محافظت کند. این امر به ویژه برای کسانی که با چندین شریک جنسی رابطه جنسی دارند مفید است.

کاندوم زنانه
کاندوم زنانه به صورت آستر یا جیب مصنوعی به داخل واژن رانده می شود. از پلی اورتان یا پلیمر نیتریل ساخته شده است که یک لاستیک مصنوعی است. به نظر می رسد یک کیسه روغن کاری شده با دو انتها است که یکی از آنها باز و دیگری بسته است. هر دو انتها دارای حلقه های سفت و محکم انعطاف پذیر در انتهای آن هستند که به ثابت نگه داشتن کاندوم زنانه پس از قرار دادن کمک می کند.

در حالی که اعتقاد بر این است که کاندوم زنانه ممکن است در برابر عفونت های مقاربتی نیز محافظت کند ، اما به اندازه کاندوم مردانه م asثر نیست زیرا برخی مایعات بدن ممکن است مبادله شود. قرار دادن درست کاندوم زنانه در واژن نیاز به تمرین دارد تا به درستی قرار گیرد. همچنین تعویض کیسه کاندوم زنانه در هنگام مقاربت جنسی طبیعی تلقی می شود.

کدام موثرتر است؟
روشهای پیشگیری از بارداری زیادی وجود دارد که زوجین در رابطه جنسی ممکن است از آنها استفاده کنند. با این حال ، به نظر می رسد برای جلوگیری سریع از بارداری ، کاندوم سریع ترین انتخاب است. وقتی کاندوم زنانه و مردانه به درستی استفاده شود ، در جلوگیری از بارداری ناخواسته بسیار مثر است.

هیچ روش پیشگیری از بارداری 100٪ م effectiveثر نیست ، اما کاندوم به طور کلی کار خوبی را انجام می دهد. در صورت استفاده از کاندوم زنانه 21 درصد احتمال باردار شدن وجود دارد. این میزان بطور قابل توجهی بیشتر از 14 درصد احتمال بارداری هنگام استفاده از کاندوم مردانه است. فقط می توانید همزمان از یکی از کاندوم ها استفاده کنید. کاندوم زنانه و مردانه را نمی توان با هم استفاده کرد. با این حال ، سایر داروهای ضد بارداری مانند اسپرم کش یا قرص ضد بارداری خوراکی را می توان با کاندوم زن یا مرد استفاده کرد.

داستانهای مرتبط
مداخله جدید دو جزء ممکن است به جلوگیری از بارداری ناخواسته در زنان استفاده کننده از مواد افیونی کمک کند
مشاوره پیشگیری از بارداری ، برنامه ریزی بارداری برای بهینه سازی سلامت زنان مبتلا به بیماری قلبی ضروری است
WHO حلقه واژینال داپویرین را به عنوان انتخاب پیشگیری اضافی از HIV برای زنان در معرض خطر توصیه می کند
با این حال ، مواردی وجود دارد که کاندوم در حین مقاربت جنسی پاره یا پاره می شود ، که ممکن است منجر به حاملگی تصادفی شود. روش مانع ، به طور کلی ، 12 تا 28 rate نرخ شکست طبق مutesسسات ملی بهداشت دارد. این شامل استفاده از اسفنج های ضد بارداری ، دیافراگم و کلاه های دهانه رحم و همچنین کاندوم است.

کاندوم مردانه در جلوگیری از بارداری م thanثرتر از کاندوم زنانه است. این احتمالاً به این دلیل است که قرار دادن آن بر روی آلت تناسلی راست تر از قرار دادن کاندوم زنانه در واژن و اطمینان از برخورد حلقه داخلی با دهانه رحم راحت تر است.

معایب استفاده از کاندوم
برخی از کاربران کاندوم ، هرچند به هیچ وجه ، گزارش نمی دهند که استفاده از این روش لقاح می تواند حساسیت اندام های تناسلی را کاهش داده و از لذت در هنگام مقاربت جنسی جلوگیری کند.

کاندوم نمی تواند برای مقاربت جنسی خود به خود استفاده شود. فرد باید هنگام استفاده از رابطه جنسی ، از همسر خود جدا شود تا کاندوم را روی سر خود بگذارد.

هیچ کاندومی اثبات احمقانه نیست استفاده نادرست یا پارگی در حین استفاده می تواند منجر به شکست روش جلوگیری از بارداری شود.

افرادی که به لاتکس حساسیت دارند نمی توانند از کاندوم معمولی استفاده کنند. کاندوم پوست بره یا پلی اورتان گرانتر است ، اما ممکن است به جای کاندوم معمولی استفاده شود.

کاندوم زنانه ممکن است در حین مقاربت جنسی به داخل واژن رانده شود. این امر همچنین باعث می شود کاندوم تا حدودی کارایی خود را در جلوگیری از بارداری از دست بدهد.

حلقه های کاندوم زنانه باعث تحریک داخل واژن و همچنین آلت تناسلی مرد شده است. این ممکن است با استفاده از روانکاری اضافی برطرف شود. در صورت ادامه تحریک ، کاربر باید واکنش آلرژیک را بررسی کند.

مزایای استفاده از کاندوم
استفاده کامل از کاندوم بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به عفونت های مقاربتی است. البته تنها روشی که همیشه کار می کند پرهیز است!

کاندوم را می توان به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی معمولی خریداری کرد و مانند سایر روش های لقاح نیازی به نسخه ندارد. این باعث می شود آنها به راحتی برای بسیاری از مردم قابل دسترسی باشند.

کاندوم زنانه این مزیت را دارد که حتی پس از مقاربت جنسی در جای خود بماند ، برخلاف کاندوم های مردانه که ممکن است در صورت از بین رفتن نعوظ نرند. این بدان معناست که اسپرم به طور تصادفی در داخل واژن اتفاق نمی افتد ، بر خلاف آنچه که وقتی کاندوم مردانه از آلت تناسلی خارج می شود در حالی که اندام مرد هنوز در داخل واژن است ، اتفاق می افتد.

استفاده از کاندوم به شرکای زن و مرد این امکان را می دهد تا مسئولیت اجتناب از بارداری ناخواسته را به روشی ساده بر عهده بگیرند.

خرید کاندوم زنانه
    
کاندوم زنانه خرید    

کاندوم زنانه قیمت    

قیمت کاندوم زنانه    

فروش کاندوم زنانه    

فروش قیمت کاندوم زنانه    

عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم زنانه    


کاندم زنانه

کاندوم بانوان    

کاندومزنانه

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی

بعد از اصلاح چه خبر؟

تمیز کردن بعد از اصلاح را فراموش نکنید و از ابزارهای خود نیز به درستی مراقبت کنید. مراقب دیگران باشید که از منطقه استفاده می کنند.

همچنین وقت آن است که به محصولات پس از اصلاح فکر کنید. اگر از تیغ برقی استفاده می کنید ، مراقبت از پوست بعد از اصلاح کمی راحت تر است. فقط پوست سالم را با یک مرطوب کننده خوب حفظ کنید. پس از اصلاح مرطوب با تیغ دستی ، ممکن است نیاز به کمی دقت بیشتری داشته باشید ، زیرا فرایند اصلاح در واقع کمی از پوست را از بین می برد - ممکن است ترکیبی از مرطوب کننده و محافظت لازم باشد.خرید ماشین ریش تراش

افترشیوها را می توان به دو دسته وسیع تقسیم کرد: اسپلش و بالمس. اسپری ها آبریزش دارند و عموماً دارای ترکیبی از مواد برای تمیز کردن و ایجاد درجه حفاظتی ضد عفونی کننده یا ضد باکتریایی برای پوست هستند. مومیایی ها قوام غلیظ تری دارند و معمولاً تسکین سوزش همراه با رطوبت رسانی به پوست را فراهم می کنند. هر دو پاشش و مومیایی اغلب از نوعی رطوبت ساز برای افزایش اثربخشی سایر مواد استفاده می کنند.

در مورد مواد تشکیل دهنده چیست؟
Humectant ماده ای است که برای افزایش اثر بخشی یک ماده دیگر استفاده می شود. همچنین از آنها برای به حداقل رساندن اثر آبگیری سایر مواد فعال استفاده می شود. نمونه هایی از مرطوب کننده ها شامل گلیسرول ، پروپیلن گلیکول و سوربیتول است.

مرطوب کننده یک ماده واحد نیست بلکه ترکیبی از مواد مانند روغن و مرطوب کننده است که با هم کار می کنند. مرطوب کننده ها موادی هستند که به طور خاص طراحی شده اند تا با افزایش آب پوست ، لایه های خارجی پوست را نرم تر و انعطاف پذیرتر کنند. برخلاف تصور عموم ، مرطوب کننده "رطوبت" را به پوست نمی رساند ، بلکه توانایی پوست را برای از بین بردن رطوبت محدود می کند.

"خوب" در مقابل مواد "بد"
مواد لازم برای جستجو: آلوئه ورا ، بابونه ، روغن درخت چای ، گل همیشه بهار ، فندق جادوگری ، اسطوخودوس ، روغن جوجوبا ، عصاره دانه گریپ فروت ، تقطیر روغن گل رز و ویتامین های مختلف.

مواد لازم برای اجتناب: غلظت بالای الکل ، کافور یا اکالیپتوس. پارابن ، گریپ فروت (اگر قرار است زیاد بیرون از منزل باشید) و روغن لیمو (اگر پوست حساسی دارید).

تطبیق با روال اصلاح جدید
اگر سبک اصلاح خود را تغییر می دهید-از برقی به دستی ، دوار به دو طرفه یا کارتریج به یک تیغه-توجه داشته باشید که ممکن است چند هفته طول بکشد تا پوست شما با شیوه جدید انجام کارها سازگار شود.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

۲۶ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیرا خدمتی