خانم ها از روش های مختلفی برای بین بردن موهای زائد صورت شما استفاده می کنند اما برخی اوقات خانم راحت تر ، سریع ترین و در صورت معمول ترین روش ممکن است اگر فرم را با تیغ انتخاب کنید انجام دهید. آیا از بین بردن موهای صورت به وسیله تیغ روش مناسبی است؟

برای به کار بردن این روش شروع فواید و معایب آن را در نظر بگیرید و سپس اقدام به این کار کنید. در این بخش از نمناک شما را با استفاده از تیغ برای اصلاح صورت بانوان و فواید و جوان آن را می شناسیم.قیمت ماشین ریش تراش موزر

استفاده از تیغ برای بین بردن موهای زائد صورت استفاده شود
روشی بدون درد

همه زنان ، در صورت خودشان موهایی دارند که چون آنها موی نازک طبیعی نیستند ، اما بعداً خانمها نیز بر روی موهای نازک به دلیل مشکلات هورمونی موهای زائد زیاد روی صورت در آوریل هستند.

خط ریش یا موی بالا و زیرلب بر ظاهر خانم تأثیر فراوانی می گذارد اگر همه خانم ها دوست داشته باشند در این قسمت از صورت آنها در نتیجه ناگزیر باعث می شوند که از بین ببرند.

استفاده از بند و موم انداختن دردناک است و می تواند باعث قرمزی یا موی زیر پوستی شود. لیزر هم برای هر نوع پوستی قابل استفاده نیست و باعث می شود رنگ آمیزی شود و پوستی شود. پس بعضی اوقات از خانم ها به تیغ زدن مخفیانه ، روی می آورند.

تیغ زدن صورت زنان

لایه برداری پوست

برخی اوقات از خانم ها که با تیغ صورت خود را اصلاح می کنید ، از زمانی که این کار را آغاز می کنید ، پوست را لایه لایه می کنید و آرایش صورت را بهتر می کنید نشر دهید. طرفداران اصلاح با تیغ از آن به عنوان انتخاب عالی برای لایه محافظت می کنند ، زیرا پوست مرده روی صورت را از بین می برد.

زیباتر شدن پوست

برخی از خانم ها که از این روش برای بین بردن موهای زائد صورت استفاده می شوند می توانند بگویند که موهای صورت آنها کاهش یافته و چین و چروک صورت را در صورت محافظت از پوست ایجاد می کند.

معایب اصلاح صورت خانم ها با تیغ
درست است که گفته می شود خانم ها استفاده از تیغ را برای اصلاح لایه پوستی پوسته شده و چهره را شاداب تر و درخشان تر می کنند اما برای بهره مندی از این فواید راه های فراوان دیگر وجود دارد که به پوست ، آسیب نمی زند.

بوجود آمدن موهای زیر پوستی

تیغ زدن باعث تحریک پوست ، بوجود آمدن موهای زیر پوستی ، و عفونت ریشه یا موها می شود.

زخم شدن پوست

شیو کردن پوست صورت اصطکاک زیاد روی پوست ایجاد می کند و ممکن است به دلیل بی احتیاطی باعث ایجاد زخم بر روی پوست شما شود و در پوست احساس سوزش ایجاد کند.

اصلاح صورت زنان با تیغ

چگونگی استفاده از تیغ برای اصلاح صورت خانم ها
1. شما به یک تیغ مخصوص صورت برای از بین بردن موهای صورت نیاز دارید. هرگز برای اصلاح صورت از یک تیغ معمولی بدن استفاده نکنید. استفاده از تیغ ریش تراشی مردانه بهتر از تیغ اصلاح بدن زنانه است. از ژیلت هایی که دارای سه یا 4 تیغه دارند ، استفاده نکنید.

2. برای اینکه از بین بردن کامل موها ، من نمی خواهم تیغ بزنم اگر بعد از روش مانند بند انداختن انجام شود ، زیرا ممکن است پوست کشیده شود و تحریک شود. با این همه ، روش هایی وجود دارد که این کار را با کمترین تبادل نظر منفی که تیغ زدن صورت برای زنان دارد ، انجام می دهد. »

3. پیش از اصلاح ، صورت خود را تمیز و مرطوب کنید تا نرم افزارهای سطح و سطح تمیز را داشته باشید زیرا در صورت وجود آلودگی ممکن است باعث شود بیشتر شود. پس صورت را با یک پاک کننده ملایم و آب گرم بشویید و سپس با یک حوله پوست رو خشک کنید.

4. قبل از اصلاح صورت از کرم یا ژل اصلاح استفاده از پوست در برابر بریدگی و ایجاد زخم می شود و اصلاح صورت راحت تر انجام می شود.

5. زمانی که تیغ را روی صورت من کشید ، پوست را به آرامی بکشید و در جهت رویش اصلاح کنید تا از بروز موهای زیر پوستی پیشگیری کنید.

6. بعد از تمام شدن کار ، پوست را تمیز کرده و مقداری روغن یا کرم مرطوب کننده ، روی پوست بزنید. دقت کنید بعد از اصلاح صورت از محصولات بدون الکل و مواد حساسیت استفاده کنید تا پوست آسیب نبیند.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7