شارلوت پیپر یا لوتا - کودکی وحشی که زندگی نهایی ساحل را تجربه می کند که اکثر ما می توانیم کمی به آن حسادت کنیم. آفتاب ، شن و ماسه ، موج و باد ، همه سرگرم کننده و بازی است تا زمانی که عوارض خود را روی پوست و زیبایی شما بگذارد. در مورد چگونگی پیشگیری از آن ، نکات حرفه ای Lotta را بخوانید.


اگر کسی وجود دارد که بهترین روش برای محافظت از پوست و موهای خود را در طول تابستان می داند ، این نوزادان سورپرست است که بیشتر وقت خود را صرف کج کردن امواج ، تنفس هوای شور و آفتاب گرفتن می کنند. این چیزی است که Lottalotta_and_the_waves برای گفتن در مورد چگونگی جلوگیری از آسیب ها و لذت بردن از زندگی اقیانوس ها به کمال بیان می کند.

شما از برلین می آیید ، که از فرهنگ غیرعادی دور است. چگونه با عاشق موجها عاشق شدید؟

من در برلین متولد شده ام اما بخش بزرگی از دوران کودکی را در منطقه شمالی آلمان بزرگ کردم - درست در کنار اقیانوس. ما غالباً به جزایر فریزی شرقی می رفتیم که من شروع به باد دادن به باد کردم. پدر و مادرم نیز در سفرهای بسیار خوبی مانند جزایر کارائیب و شمال آفریقا به من سفر کردند. در طول تعطیلات تابستانی ، من در اردوگاه های گشت و گذار در فرانسه شروع به کار کردم. بقیه تاریخ است.

آیا دیگر "برنامه A" برای زندگی و مراقبت از خود را قبل از اینکه سعی کنید Surprise انجام دهید؟

خوب بله ، من همیشه می خواستم یک زن دوربین شوم - فیلمبرداری برای سینما. همچنین من همیشه در مورد عکاسی جنگ بسیار کنجکاو بوده ام ، زیرا از نظر من عکاسی مستند یک رسانه بصری بسیار قوی است تا به مردم نشان دهد چه اشتباهی در این جهان وجود دارد.

شارلوت پیپر / LottaSkinfluencer LottaMADARA زیبایی
شما گفته اید که دختران باید بیشتر از یک SEXY قبلی برای یک عکس SURF باشند. آیا زنان باید با این استریوتیپ برخورد کنند؟

بله ، آنها انجام می دهند! منظور من این است که در حال پیشرفت شدن است و دیگر آنچنان آشکار نیست ، اما هرچه به مشاغلی عمیق تر می شوید تشخیص می دهید که هنوز وجود دارد. بسیاری از زنان بزرگ تأثیر می گذارند و راه خود را به سمت جبهه می برند - ما درست در وسط تغییر هستیم.

DESCRIBE بیشترین روز زیباترین سواحل را در آمریکا برای سواحل آمریکا! چه چیزی را بیشتر از همه انجام می دهید؟

زیباترین روز در ساحل در آب سپری می شود ، یا گشت و گذار ، شنا یا گرفتن عکس. امواج خوب ، شرکت خوب و سرگرمی های فراوان آن را از بین می برد. هوا اهمیتی ندارد. من روزهای آفتابی را به همان اندازه که باران را دوست دارم دوست دارم. تغییر صحنه های نور همیشه برای تنوع بیشتر عکس ها خوب است.

نکته خوب خوش بینی شما چیست؟

برو غرق در اقیانوس شوید! :) باد ، خورشید ، آب - این سه عنصر تأثیر زیبایی دارند.

برای محافظت از پوست و موی خود چه اقدامات انجام می دهید؟

از آنجا که من آلمان را ترک کردم و دیگر 16 سال ندارم ، آفتاب خوب بخشی از کارهای روزمره من است. فرقی نمی کند که به ساحل بروید یا نه. از پوست خود مراقبت کرده و از آن در برابر آفتاب محافظت کنید. موهای من قبل از گشت و گذار و تهویه هوا مقداری روغن نارگیل می گیرد. بدون اینها ، دیگر نمی توانم مسواک بزنم.

لوازم آرایشی و بهداشتی مادارا ، روتین زیبایی
DESCRIBE روتین زیبایی خود را به ایالات متحده آمریکا بکشید!

من یک کرم هیدراتاسیون سبک را با آفتاب ضد آفتاب قرار داده ام و صبح دندان هایم را مسواک می زنم ، و این به طور معمول است. من عصر بیشتر کار می کنم؛ هنگام خلاص شدن از نمک و ضد آفتاب بر روی پوست من ، موهای من را با نرم کننده مناسب درمان می کنم و کمی آبرسانی می کنم. روغنهای طبیعی که بعد از درخشش به شما سلامتی می دهند بهترین هستند.

محافظت از آفتاب در سواحل چقدر مهم است؟

خیلی خیلی خیلی مهم بازتاب آب باعث می شود پرتوهای خورشید حتی در روزهای ابری قوی تر شود. شما فقط یک پوست دارید - مراقب آن باشید همانطور که منظور شماست.

چه چیزی را در یک آفتابگردان جستجو می کنید؟

من نمی خواهم مواد مضر موجود در آن داشته باشم ، نه برای بدنم و نه برای محیط زیست ، به ویژه اقیانوس و موجودات آن. باید ضد آب ، بدون چربی بوده و حاوی کمی زیبایی پوست باشد.

مرجع:ثانیکالا