TAJ Amsterdam نام تجاری است که باعث شده ما دو بار عاشق شویم - اول اینکه جواهرات با شکوه را دیدیم و دوم ، وقتی در مورد رویکرد آگاهی اخلاقی آن شنیدیم و به سه نفر از مردم ، سیاره و صلح احترام گذاشت. مصاحبه را بخوانید و بگذارید عاشق هم شوید.


Choanou-Beau Aalders و Shardey-Lynn Aalders دو خواهر جوان ، مشتاق و شگفت انگیز هستند که در پشت این بنیاد خوب ایستاده اند و قدرت تغییر در سنت های متضاد تاریخ جواهرات را دارند که تولید و تولید می کنند. آنها چشم انداز را تغییر می دهند ، تجارت شفاف می کنند ، ارزش های طلایی را در بر می گیرند و مهمترین آنها ، جواهرات شگفت انگیز را ایجاد می کنند. ما فقط مجبور شدیم از این برند عقب بمانیم و درباره فلسفه نقره ای آنها بیشتر بدانیم.

چگونه با IDEA برند تجاری جواهرات خود آمدید؟

ما - خواهران ما - همیشه می دانیم که می خواهیم روزی کارآفرین باشیم. ما همیشه آرزو داشته ایم استقلال داشته باشیم و چیز زیبایی را در کنار هم خلق کنیم. ما می دانستیم که این امر باید به کارهای کمک رسانی ، توانمندسازی زنان و پایداری ارتباطی داشته باشد. از آنجا که ما همیشه دوست داشتیم نقاشی و نقاشی کنیم ، همچنین می دانستیم که مفهوم ما باید جنبه خلاق و هنری داشته باشد تا ما را واقعاً خوشحال کند. همچنین ما آرزو داشتیم جامعه ای از مردم را که با همان ارزش ها مشترک هستند ، جمع کنیم. قبیله ای از انواع ، با روحهای همسان.


برای زندگی واقعی در حقیقت مانتری است که ما با آن روبرو شده ایم

بنابراین ایده ایجاد یک آتلیه در یک کشور در حال توسعه که در آن عمدتاً زنان برای تهیه یک محصول عادلانه و سازگار با محیط زیست تلاش می کنند ، به سرعت متولد شد. با این وجود این محصول جواهرات ، فقط بعدا به ذهن متبادر شد. زندگی واقعی برای خودتان ، روشی است که ما با آن پرورش یافته ایم و فلسفی است که تاکنون ما را در طول زندگی ما سوق داده است. بنابراین وقتی کسی این موضوع را به ما گوشزد کرد ، ناگهان فکر حلقه کردیم. با گذشت سالهای گذشته ، ما با سایر قطعات جواهرات (مانند گوشواره ها) به یک برند جواهرات کاملاً مجهز تبدیل شده ایم.

لوازم آرایشی و بهداشتی TAJ AmsterdamMADARA
شما 3 P - S - مردم ، سیاره و صلح را درگیر می کنید. چرا این مهم را پیدا می کنید؟

پاسخ سریع ساده خواهد بود: زیرا ما به شدت اعتقاد داریم که کل کره زمین و جهان ما وابسته به همبستگی هستند و بینهایت به هم پیوسته اند. همه مردم ، هر درخت ، هر حیوان ، اقیانوس ها و غیره. ما معتقدیم که همه ما یک و مستحق عشق و احترام و سلامتی هستیم. بنابراین ، هدف از احترام به مردم و سیاره ما و حمایت از صلح بین این نیروها که در کنار یکدیگر زندگی می کنند ، برای ما ، حتی اختیاری نبود ، بلکه اجباری بود.


هنگامی که استخراج ارزن و حقوق بشر به سختی دیده می شود

بیشتر استخراج نقره و طلا در سراسر جهان در کشورهای در حال توسعه انجام می شود. به عنوان مثال 90٪ (حدود 25 میلیون نفر) معدنچیان طلا در مناطق فقیر و دورافتاده زندگی می کنند و با دست کار می کنند. هنگامی که استخراج حقوق نقره و طلا به سختی رعایت می شود ، حقوق اساسی اشتغال نقض می شود و کار کودکان ، کار اجباری و تبعیض قساوت های روزانه است. علاوه بر این ، کارگران معدن کار سنگین ، ناسالم و غالباً ناامن انجام می دهند و خطرات بهره‌برداری و آلودگی شدید محیط زندگی نسبتاً زیاد است.

تاج با استفاده از نقره و طلا بازیافت شده ، هیچ کمکی به حمایت از این اعمال هولناک نمی کند. نقره و طلای ما از (جواهرات) قدیمی ، وسایل نقره ای (مانند چنگال ، چاقو ، قاشق ، کاسه ، بشقاب) و شمعدان تهیه می شود. علاوه بر این برای مردم خوب است ، استفاده از نقره و طلا بازیافت شده برای کره زمین نیز مفید است ، زیرا خطرات زیست محیطی استخراج معادن غیرقابل انکار است. فرآیند تولید ما از این عقیده الهام گرفته شده است که می توانیم در این نقل قول ضبط کنیم: "ما زمین را از اجداد خود به ارث نبردیم. ما آن را از فرزندانمان قرض می گیریم. "


بزرگترین مشکلی که با متشکل از فلزات و سنگهای قیمتی بدست آمده چیست؟

متأسفانه سنگهای قیمتی ، نقره و طلا در شرایط غیرقانونی استخراج می شوند. عمدتا کودکان و زنان ، بلکه مردها نیز در معادن فعالیت می کنند. شرایط وحشتناک است: خطرناک ، کثیف ، ناسالم است ، ساعات خیلی طولانی است و غیره. این برده داری مدرن است از هر نظر.
مهم نیست که سنگهای قیمتی واقعی چقدر زیبا باشند ، اگر به طور عادلانه ساخته شده باشد - یک قطعه جواهرات برای ما بسیار زیبا تر است - از مواد اولیه تا جعل آن.


قطعه جواهرات بسیار زیبا تر از این است که اگر به صورت عادلانه ساخته شود

لوازم آرایشی و بهداشتی TAJ AmsterdamMADARA
چگونه شما SILVER و سنگهای قیمتی خود را به دست می آورید؟

نقره ما از (جواهرات) قدیمی ، وسایل نقره ای (مانند چنگال ، چاقو ، قاشق ، کاسه ، بشقاب) و شمعهای ساخته شده در جزایر بالی ، سلاویسی ، جاوا و کالیمانتان به دست می آید. هر تکه از جواهرات قبلاً زندگی داشته است و به همین دلیل دارای یک بخش کوچک زیبا از ارزش تاریخی است.

در مورد سنگهای قیمتی ما: از آنجا که سنگهای قیمتی منصفانه و سازگار با محیط زیست وجود دارد ، اما بسیار گرانتر از "سنگهای قیمتی عادی و منظم" (برای مثال ، یک سنگ گارنت منفرد مانند حلقه Ewa ما به راحتی حدود 400 یورو هزینه خواهد داشت). انتخاب کرده اند که در جواهرات ما از سنگهای قیمتی صرفاً مصنوعی استفاده کنند. GE مصنوعی

آیا هر یک از ارزش های دیگر پایداری که در تجارت خود در آن شرکت می کنید وجود دارد؟

اولا ما مجله آنلاین خودمان را اجرا می کنیم. در اینجا ما در مورد زندگی پایدار ، غذای وگان ، تجارت و تجارت عادلانه و زندگی ، زندگی معنوی ، فلسفه جامع و غیره می نویسیم. این کار را برای افزایش آگاهی در مورد همه مسائل زیست محیطی ، بهداشتی و حقوق بشر انجام می دهیم. متأسفانه در حال حاضر فقط به زبان هلندی موجود است ، اما ما قصد داریم هرچه سریعتر آن را به زبان انگلیسی در دسترس قرار دهیم.

علاوه بر این ، همه جواهرات یا در یک جعبه آستانه چمن دستباف ساخته شده اند که قابل تجزیه است و یا یک کیسه باتیک دست ساز که توسط Curms ساخته شده است ، یک شرکت خواهر در نساجی است که در بالی نیز نمایشگاه درست می کند.


ما آن را "TREE-Hugger-Glamour" می خواهیم

اما عشق ما به پایداری در اینجا متوقف نمی شود. ما فقط از کاغذ بازیافت شده (برای کارتهای هدیه ، داستانهای محصول ، و غیره) و نخ پنبه ای ارگانیک استفاده می کنیم تا پیمایش های داستان-محصول ما را به هم وصل کنیم. همچنین ما کیف های تاج تاج خودمان را که از پنبه ارگانیک تهیه شده است می فروشیم. آه و ناگفته پیداست که در طول ناهارها ، ما فقط از تجارت عادلانه ، شکلات دوستانه با جنگلهای بارانی ، مواد خوب محلی و قهوه و چای تجارت عادلانه لذت می بریم. یوم!

لوازم آرایشی و بهداشتی TAJ AmsterdamMADARA
چگونه می توان یکی از آنها را دانست که اگر آنها از خرید جواهرات عادلانه و اخلاقی هستند؟

100٪ یقین می تواند مشکل باشد. اما می توانید مطمئن باشید که آیا این مارک تجاری دارای گواهی تجارت منصفانه است یا مانند صادقانه و صادقانه در مورد نحوه ساخت جواهرات آنها صحبت می کند. ما بسیاری از مارک های محصول (نه فقط جواهرات) را می شناسیم که هنوز گواهینامه ندارند (اما هنوز هم وجود ندارد) ، اما کار بسیار خوبی انجام می دهند و راه خود را به سمت صدور گواهینامه می اندازند.

اگر یک مارک جواهرات چیزی در مورد سازندگان ، نقره ای که در آن می آید ، و غیره وجود ندارد ، بسیار محتاط باشید. اگر آنها به آن اشاره ای نکنند ، احتمالاً آنها 1 هستند: به آن افتخار نمی کنند ، یا 2. آنها اهمیتی نمی دهند ، که البته در این مورد چیزهای زیادی می گوید.

pinterest.comfacebook.comtwitter.comgoogle.com
نظرات

مرجع:ثانیکالا