ما کلمه "درخشش" زیادی را در goop استفاده می کنیم. (شاید متوجه شده باشید.) اما واقعاً هیچ راه بهتری برای توصیف کسی که از آن لگد روشن است ، کسی که با هدف و انرژی فراوان و پوست درخشنده حرکت می کند ، وجود ندارد.

Elle Macpherson یکی از آن انسانهای درخشان گریزان است ، که چیزی است که دست اول آن را دیدیم وقتی اوایل سال جاری در Goop Health شرکت کرد. برخی از اینها به دلیل بودن ، خوب ، اِل مکپرسون است. اما همانطور که او و متخصص تغذیه مستقر در لندن ، Simoné Laubscher ، دکترا ، به شما خواهند گفت ، حدود شش سال پیش بود که مکپرسون احساس کرد که وی به حمایت خاصی نیاز دارد: برای انرژی ، برای روده و پوست او.

راه حل Laubscher سرانجام سوپر الیکسیر گرینز ، اصلی شرکت Macpherson WelleCo شد. این ترکیبی از مواد مغذی ، سبزیجات ، پروبیوتیک ها ، پریبیوتیک ها ، و پودرهای گیاهی و عصاره ها برای حمایت از سلامت روده و همچنین موها ، پوست و ناخن های سالم است.

همچنین طعم بسیار خوبی دارد. تمام کاری که باید انجام دهید: آب اضافه کنید.

WelleCo Super Elixir - آناناس و آهک
WelleCo
SUPER ELIXIR -
PINEAPPLE & LIME
گوپ ، 80 دلار
اکنون خرید کنید
WelleCo Super Elixir - لیمو و زنجبیل
WelleCo
SUPER ELIXIR -
لیمو و زنجبیل
گوپ ، 80 دلار
اکنون خرید کنید
پرسش و پاسخ با Simoné Laubscher ، دکترا
س
کی با الل ملاقات کردی؟
الف
من یک متخصص طبیعی و تغذیه هستم ، بنابراین از مواد غذایی به عنوان دارو استفاده می کنم. من با رژیم غذایی یک بیمار به همراه سایر روشهای درمانی تکمیلی همکاری می کنم تا به سیستم تعادل بدن آنها کمک کند. حتی درست پانزده سال پیش فهمیدم که با تعداد زیادی از بیماران که به کلینیک من وارد شده اند ، جایی که من با آنها شروع می کنم این بود که سعی کنم آنها را به خوردن غذاهای ناخواسته کمتر ، خوردن قند کمتری ، غذاهای کامل بیشتری بپزید. اما من می گویم این روزها ، بیشتر بیماران جدید از پایه متفاوت شروع می کنند ، در حالی که با وجود داشتن یک رژیم غذایی تمیز ، احساس بهینه نمی کنند.

وقتی الل بیش از شش سال پیش به عنوان بیمار به من آمد ، او یک نوع شخصیت کلاسیک بود که اکنون برای دیدن من می آید. او گفت ، "ببین ، من واقعاً خوب می خورم. من سیگار نمی کشم؛ من نمی نوشند؛ من واقعاً تمیز می خورم. "و سپس او حدود پانزده بطری مکمل را روی میز کلینیک من خالی کرد. او گفت ، "اوه من ، من خودم را احساس نمی کنم. من شکر دارم من همیشه خسته ام اما نمی خوابم. احساس می کنم مراقب خودم هستم. من تمام این مکمل ها را مصرف می کنم. چرا احساس خوبی ندارم؟ با من چه خبر است؟ "

او واقعاً خوب غذا می خورد ، اما مکمل های زیادی نیز مصرف می کرد که به نظر نمی رسد کمک کننده باشد. علاوه بر کمبود انرژی ، روده وی نیز به خوبی کار نمی کند ، و پوستش خشک است. بنابراین ما بر روی پشتیبانی عملکردی متمرکز شده ایم و به دنبال بهترین گیاهان دارویی ، ویتامین ها و مواد معدنی هستیم تا بدن به بهبودی خود کمک کند.

اِل یک ماه بعد برگشت ، و من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد: او مانند گرفتگی در میان من ، در شلوار چرمی سیاه چسبان ، از طریق من عبور کرد و کلاه بیس بال پسرش را به یک طرف فشار داد. دوست دارم ، حالا که اله مکپرسون است. مثل این ابر بلند شده بود؛ پوستش درخشان بود و اورا تغییر کرده بود.

س
Super Elixir چگونه به وجود آمد؟
الف
هنگامی که الل برای اولین بار به من آمد ، من آزمایشگاه خود را انجام دادم و من در حال تهیه مکمل های خودم بودم زیرا من فقط مریض شده ام که محصولات موجود در بازار به صورت مصنوعی یا پر از پرکننده ها مریض شده ام.

ایده Super Elixir ناشی از اظهارات بدون سر و صدایی بود که Elle هنگام خروج از کلینیک ما در خیابان هالی یک روز انجام داد. او گفت ، "هنوز مکمل های زیادی وجود دارد. نمی توانید همه این موارد را درون یک پودر قرار دهید ، و من فقط می توانم آن را با آب مخلوط کرده و هر روز بنوشم؟ آیا باید این کپسول ها را مصرف کنم؟ "و گفتم ،" بله ، من می توانم این کار را انجام دهم. "اینگونه تولد سوپر الیکسیر بود - این یکی از آن لحظات هدایت شده به جهان بود.

س
هنگامی که پودر را تولید می کردید ، چگونه زمین را انتخاب کردید که مهمترین عناصر شامل آنها بود؟
الف
بعد از این ایده اولیه با Elle در کلینیک من ، ما سالها در تحقیق و ساخت محصولی گذراندیم که همان مزایایی را برای هر زنی که صبح آن را نوشید ، فراهم کند. از آنجا که بدن انسان بسیار فردی است ، روشی که من به آن نزدیک شدم این بود: عمده ترین موضوعاتی که بیشتر بیماران من با آن روبرو هستند چیست؟ در کلینیک من ، بسیاری از افراد نیاز به حمایت از روده و سیستم ایمنی خود دارند. آنها می خواهند انرژی بیشتری داشته باشند. آنها دریافتند که آنها در حال فریب چیزی شیرین هستند.

همه ما به رژیم های غذایی خودمان نیاز داریم تا بتوانیم سنگین وزن خود را انجام دهیم: غذاهای دارای آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی ، بلوک های اصلی ساختاری مواد غذایی مورد نیاز روزانه ما را تشکیل می دهند. از این گذشته ، وظیفه من این است که ببینم از چه گیاهان و گیاهانی برای پشتیبانی از سیستم های بدن می توانم استفاده کنم.

اگر فقط ده گرم پودر دریافت کرده اید تا بتواند در زندگی شخصی تأثیر بگذارد ، باید اطمینان حاصل کنید که هر ماده ای وزن خود را افزایش می دهد: باید به بازیکن بازیکن تیم نگاه کنید و بازیکن تیم نیست. کدام ترکیبات برای تقویت یکدیگر کار می کنند.

به هر بیمار می گویم: مکمل ها راه حل همه چیز نیستند. اما این اکسیر یک پایه روزانه بسیار خوب برای تقویت غذایی اضافه شده است.

س
برخی از عناصر قهرمان Super Elixir چیست ، و آنها برای بدن چه می کنند؟
الف
ما روی ترکیبی از چهل و پنج ماده طبیعی مشتق شده فرود آمدیم. این پودر یک پایه سبزیجات دارد و برای من خیلی مهم بود که هم با پربیوتیک ها و هم با پروبیوتیک ها ترکیب شوند ، که میکروبیوم شما را با افزودن باکتری های خوب تر پشتیبانی می کنند.

پربیوتیک ها اکثراً الیاف محلول هستند - از میوه ، سبزیجات ، لوبیا ، آجیل و غلات کامل - که رشد باکتری ها و قارچ های خوب در روده شما را تشویق می کنند. هنگامی که شما پره بیوتیک می خورید ، آنزیم های گوارشی در معده شما قادر به تجزیه آنها نیستند. این یک چیز خوب است: این بدان معنی است که الیاف محلول از طریق دستگاه گوارش به تمام روده بزرگ منتقل می شوند و در آنجا می توانند باکتری های خوبی را تغذیه کرده و رشد میکروب های سالم روده را تحریک کنند.

روی و مس موجود در Super Elixir پشتیبانی ایمنی را فراهم می کنند ، در حالی که مس و بیوتین سطح انرژی را پشتیبانی می کنند. مو ، پوست و ناخن های شما عشق از بیوتین و همچنین روی را به دست می آورد. این فرمول شامل گیاهان دارویی از گل قاصدک ، اسبی ، زردچوبه و قارچ است. و مقداری L-glutamine ، یک اسید آمینه نیز در آنجا وجود دارد.

هر نوع میوه با میوه واقعی طعم دار است: آهک آناناس سوپر اکسیر حاوی آناناس و آهک است. زنجبیل-لیمو Super Elixir حاوی میوه لیمو و عصاره زنجبیل است.

س
هنگام تهیه مواد لازم به چه چیزی توجه می کنید؟
الف
یادم می آید یک بار در لندن ، به یک فروشگاه مواد غذایی با سلامتی پیاده رفتم. دیدم جعبه های سبزیجات ارگانیک تحویل ، بارگیری نشده و در پیاده رو قرار می گیرند. همانطور که در حال راه رفتن به فروشگاه بودم ، کامیون سوار شد و این ابر دود دیزل سیاه روی این جعبه سبزیجات ارگانیک زرق و برق دار رفت. و من فقط فکر کردم ، کسی تلاش کرده است تا این سبزیجات را بی نقص و با کمترین ماده شیمیایی کامل کند و در ساعت یازدهم ، آن را در دوده سیاه پوشانده شود. آن تصویر همیشه در کنار من بوده است. من می خواستم به هر بخشی از فرآیند با این مواد فکر کنم ، تا اطمینان حاصل کنم که آنها به آرامی درمان می شوند ، آنها به روش صحیح پردازش می شوند ، و فراهمی زیستی دارند.

این بدان معنی است که ما عمیقاً در مورد مکانی که ما از آن استفاده می کنیم و همچنین در مورد رد کربن ما فکر می کنیم. ما از مزارع خود بازدید می کنیم؛ ما احتمالاً زیاد با کشاورزان خود صحبت می کنیم. ما اطمینان می دهیم که هیچ وقت این مواد در حمل و نقل آنها از مزرعه به آزمایشگاه گرم نمی شوند - اگر یک گیاه ارگانیک دارید که در یک کیسه پلاستیکی سمی در گرما مسافرت می کنید ، خوب نخواهد بود.

Simoné Laubscher ، دکترا ، یک متخصص تغذیه طبیعی است که بیش از بیست سال است که به درمان مشتری پرداخته و در انگلیس و امارات کلینیک دارد. او متخصص تغذیه و شریک تجاری Elle Macpherson است و کلیه محصولات غذایی را برای WelleCo International تدوین کرده است.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است ، حتی اگر و بدون در نظر گرفتن اینکه آیا توصیه های پزشکان و پزشکان پزشکی را ارائه می دهد یا خیر. این مقاله جایگزین توصیه های پزشکی حرفه ای ، تشخیص یا درمان نیست و هرگز نباید برای توصیه های پزشکی خاص به آنها اعتماد کرد. نظرات بیان شده در این مقاله ، دیدگاه های متخصص است و لزوماً بیانگر نظرات goop نیست.

مرجع: ثانیکالا